~Biar aku sayang kamu dalam diam~ (◕‿◕✿)

Assalamualaikum~

Kamu ku kenali sejak dulu .
Sekian lama bukan seketika .
Sampai kini kamu tetap ada ,,
Di kaca hati di kotak fikiranku.
Dulu setiap hari aku melihat kamu.

Tapi aku tetap suka
Suka melihat kamu yang nakal
Kamu banyak bicara
Tapi aku tetap tidak kisah malah membiarkan.
Membiarkan hati aku menyukai kamu.
Membiarkan saja ia berlaku~

Dulu dan sekarang banyak bezanya
Kau ada dia tapi aku tiada siapa
Aku masih menunggu seseorang seperti kamu
Atau aku masih menunggu kamu?
Tiba tiba perasaan dulu menerjah lagi
Dulu aku suka tapi sekarang aku sayang
Tidak salahkan sayang seperti kawan
Tapi aku harap tidak melebih

Kalau kamu tahu pasti parah sakitnya nanti
Susah bermain hati dengan kawan
Nanti rapatnya jadi hina
Nanti sayangnya jadi hampa
Biar aku sayang kamu dalam diam
Tidak perlu kecohkan pada dunia
Kasihani diri dan kawan kawan kita

Jangan terlalu ikutkan hati yang muda
Sesat hati tiada siapa peduli
Sabar sajalah ~
Biar aku sayang kamu dalam diam
Diam aku untuk kamu
Diam aku untuk mereka
Diam aku untuk kawan kawan kita
Tak perlu heboh dan bercerita
Nanti kelak binasa jiwa
Nanti kelak timbul prasangka .
Aku tidak mahu kecewa
Kita tetap kawan seadanya
Biar aku sayang kamu dalam diam ~


0 comments:

Post a Comment

 
Antare aku,die & kamu Copyright © 2011 Design by ain nadiah